Kaartverkoop

Waar kan je rekening mee houden tijdens het bestellen van je kaarten? Wat gebeurt er als je opeens klachten krijgt of als de voorstelling helaas niet door kan gaan? Je leest het hieronder bij de veelgestelde vragen.

Wil je meer weten over je bezoek en de maatregelen? Lees hier alles over je bezoek aan Het Nationale Theater.

Je ontvangt altijd een mailtje van ons. Als een voorstelling geannuleerd wordt, kun je ervoor kiezen om je kaarten om te zetten naar een voucher, om het aankoopbedrag terug te vragen of om het aankoopbedrag aan ons te doneren. Voor de voorstellingen die vóór 17:00 uur plaatsvinden, onderzoeken we nu of die op 1,5 meter afstand door kunnen gaan. Je kunt hier de status per voorstelling bekijken.

Als het eventjes duurt voordat je van ons hoort, dan is dat omdat we een nieuwe datum zoeken voor de voorstelling. We zullen je wel altijd informeren vóór de datum van de voorstelling waarvoor je kaartjes hebt.

Op dit moment onderzoeken we of de voorstellingen die 's middags plaatsvinden door kunnen gaan op 1,5 meter afstand. Zodra hier duidelijkheid over is, ontvang je een mailtje van ons.

Vooralsnog gaan de voorstellingen na 18 december door. Mochten we al eerder weten dat de voorstelling wordt geannuleerd, dan laten we dat per mail weten. Als je nu een kaartje bestelt en de voorstelling kan uiteindelijk niet doorgaan, dan krijg je de mogelijkheid om te kiezen tussen restitutie, donatie en een voucher. Heb je al een voucher? Neem dan een kijkje in onze winkel, waarin je met je voucher ook een cadeau voor een ander kunt bestellen.

Veelgestelde vragen

 

Cookies

We maken gebruik van cookies en vergelijkbare technieken om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content van derden af te beelden, zoals ook video’s, en voor verschillende andere toepassingen. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door ‘akkoord’ te klikken, stem je hiermee in. Als je niet akkoord bent, kan je via de knop ‘Instellingen aanpassen’ je voorkeuren opgeven. Meer informatie…

Cookies zijn nodig om de website goed te laten functioneren. Zo wordt uw winkelmandje onthouden tijdens de bestelling en kunt u inloggen op de website.

Maar cookies zijn ook nodig om de ervaring op de website te verrijken. Bijvoorbeeld media van derde partijen, zoals video's, gaan vaak gepaard met cookies. Ook houden we statistieken bij om de site doorlopend te verbeteren.

Als laatste worden cookies ook gebruikt om informatie rond onze marketing-activiteiten, zoals nieuwsbrieven en advertenties, zo efficiënt en persoonlijk mogelijk uit te kunnen uitvoeren.

Cookie instellingen