Je bezoek aan Het Nationale Theater

Tot en met dinsdag 25 januari zijn de Koninklijke Schouwburg, Theater aan het Spui en Zaal 3 gesloten. Op dit moment onderzoeken we welke voorstellingen verplaatst kunnen worden. Helaas zullen er ook voorstellingen definitief niet meer terugkomen. We vinden het ontzettend jammer dat we je de komende periode niet mogen verwelkomen.

We proberen hieronder zoveel mogelijk vragen te beantwoorden. Heb je een vraag over het bestellen van kaarten? Lees meer over kaartverkoop. Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met de kassa via service@hnt.nl of telefonisch via 088 3565356 (ma t/m za van 14:00 tot 18:00 uur).

Veelgestelde vragen

Je ontvangt altijd een mailtje van ons. Als een voorstelling geannuleerd wordt, kun je ervoor kiezen om je kaarten om te zetten naar een voucher, om het aankoopbedrag terug te vragen of om het aankoopbedrag aan ons te doneren. Indien we een nieuwe datum vinden voor de voorstelling, brengen we je als eerste op de hoogte. Je kunt hier de status per voorstelling bekijken.

Als het eventjes duurt voordat je van ons hoort, dan is dat omdat we een nieuwe datum zoeken voor de voorstelling. We zullen je wel altijd informeren vóór de datum van de voorstelling waarvoor je kaartjes hebt.

Vooralsnog gaan de voorstellingen na 25 januari door. Mochten we al eerder weten dat de voorstelling wordt geannuleerd, dan laten we dat per mail weten. Als je nu een kaartje bestelt en de voorstelling kan uiteindelijk niet doorgaan, dan krijg je de mogelijkheid om te kiezen tussen restitutie, donatie en een voucher. Heb je al een voucher? Neem dan een kijkje in onze winkel, waarin je met je voucher ook een cadeau voor een ander kunt bestellen.

Als je nog iets wil vragen, helpen we je graag verder via 088 3565356 (14:00 – 18:00 uur) of service@hnt.nl.