Smart tickets

Voor sommige voorstellingen verkopen wij in samenwerking met ons kassasysteem Ticketmatic extra veilige e-tickets om doorverkoop tegen te gaan. Dit houdt in dat je je toegangsbewijzen niet per e-mail of post ontvangt, maar dat ze alleen te vinden zijn in de Ticketmatic app op je smartphone. Deze app kan je downloaden in de AppStore of de Playstore.

 Hoe werkt het?

  1. Koop je kaartjes via de website van Het Nationale Theater.
  2. Kies een betaalwijze en vul je e-mailadres in.
  3. Bevestig en betaal.
  4. Je ontvangt een e-mail bevestiging.
    Hierin vind je instructies over hoe je de app installeert en je je tickets kan terugvinden.
  5. Download en open de Ticketmatic app.
    Log in op de Ticketmatic app met hetzelfde e-mailadres als je gebruikte bij het boeken van de kaarten.
  6. In de Ticketmatic app vind je alle gekochte e-tickets.
    Je kaarten zijn binnen 24 uur zichtbaar.

Veelgestelde vragen

  • Kan ik de kaarten aan iemand anders geven?

    Nee, de kaarten zijn niet overdraagbaar. Wil je de kaarten aan iemand cadeau doen? Stuur een mailtje naar service@hnt.nl

  • Ik heb zojuist kaartjes gekocht, maar ik zie ze niet in de Ticketmatic app staan. Wat nu?

    Je kaarten verschijnen binnen 24 uur in de app. Je kan rechts bovenin het venster je tickets vernieuwen. Als je binnen 24 uur geen tickets ziet, bel dan de kassa via 088 3565356 (ma - za 14:00 - 18:00 uur) of mail naar service@hnt.nl

  • Ik heb geen smartphone. Wat nu?

    Heb je zelf geen smartphone en ook niemand binnen je gezelschap? Dan kun je je kaarten ook op de dag zelf ophalen bij de kassa op vertoon van je legitimatiebewijs.

  • Waarom krijg ik mijn kaarten niet per mail?

    We merken helaas dat er kaarten worden doorverkocht tegen veel te hoge prijzen. Door te werken met de app en de tickets pas kort voor de voorstelling te activeren, kunnen de kaarten van tevoren niet worden doorverkocht. Zo betaalt iedereen een eerlijke prijs voor zijn/haar kaartje.