Smart tickets

 Hoe werkt het?

  1. Koop kaarten via de website van Het Nationale Theater.
  2. Kies je stoelen.
  3. Kies een betaalwijze en vul je e-mailadres in.
  4. Bevestig en betaal.
  5. Je ontvangt een e-mail bevestiging.
    Hierin vind je instructies over hoe je de app installeert en je je tickets kan terugvinden.
  6. Download en open de Ticketmatic App.
    Log in op de Ticketmatic App met hetzelfde e-mailadres als je gebruikte bij het boeken van de kaarten.
  7. In de Ticketmatic App vind je alle gekochte e-tickets.
    De scanbare toegangscodes op deze e-tickets worden zichtbaar vanaf twee uur voor aanvang.


Kan ik de kaarten aan iemand anders geven?

Nee, de kaarten zijn niet overdraagbaar. Je dient zelf aanwezig te zijn op de avond van de voorstelling. 

Ik heb zojuist smart tickets gekocht, maar ik zie ze niet in de app staan. Wat nu?

De tickets tonen in je app binnen 24 uur. Je kan rechts bovenin het venster met je tickets vernieuwen. Als je binnen 24 uur geen tickets ziet, bel de kassa.

Ik heb geen smartphone. Wat nu?

Heb je zelf geen smartphone en ook niemand binnen je gezelschap? Vanaf een uur voor aanvang kan de kaartkoper de kaarten op vertoon van zijn/haar eigen legitimatiebewijs afhalen bij de kassa van het theater.

Waarom krijg ik mijn kaarten niet per mail?

We merken helaas dat er kaarten worden doorverkocht tegen veel te hoge prijzen. Door te werken met de app en de tickets pas kort voor de voorstelling te activeren, kunnen de kaarten van tevoren niet worden doorverkocht. Zo betaalt iedereen een eerlijke prijs voor zijn/haar kaartje.

Accepteert u onze cookies?
Om uw bezoek aan deze website persoonlijk en snel te maken, gebruiken wij diverse cookies. Wij gaan ervan uit dat u dat goed vindt, wanneer u de site bekijkt.
Meer informatie