Veelgestelde vragen

De kaartverkoop voor seizoen 2017/2018 van Het National Theater is gestart. Alle voorstellingen van het Nationale Toneel, NTjong, de Koninklijke Schouwburg en Theater aan het Spui zijn nu te koop op één website! Heeft u een account bij de Koninklijke Schouwburg of Theater aan het Spui? Dan vragen wij u om een nieuw account aan te maken met hetzelfde e-mailadres. Uw voorkeuren en privileges worden vanzelf overgezet. Hieronder vindt u de veelgestelde vragen over de nieuwe manier waarop u online kaarten kunt kopen.

1. Hoe maak ik een account aan op de website?

Wanneer u online kaarten wil bestellen, heeft u een account nodig. U maakt gemakkelijk een nieuw account aan door een gebruikersnaam te bedenken (bijvoorbeeld uw naam of uw email adres) en een wachtwoord van minimaal vier tekens. Om bij deze pagina te komen, klikt u op ‘login’ rechtsboven in het scherm. Vervolgens klikt u op ‘account aanmaken’ en vult u uw gegevens in. U krijgt een e-mail met een bevestigingscode. Vul de bevestigingscode in op de website om vervolgens de rest van uw persoonlijke gegevens in te vullen. Als uw gegevens volledig zijn ingevuld, klikt u op ‘activeren’ en kunt u kaarten bestellen.

 

2. Waarom kan ik niet inloggen met mijn oude account?

Met het overgaan op onze nieuwe website is het helaas niet meer mogelijk om met uw oude gegevens in te loggen. U wordt daarom vriendelijk verzocht een nieuw account aan te maken. Onze excuses voor het ongemak.

 

3. Ik heb geen bevestigingscode ontvangen

Een bevestigingscode is noodzakelijk om uw account te activeren. Als u deze niet binnenkrijgt in uw mailbox, kunt u het beste in uw SPAM-box of Ongewenste berichten kijken. Wanneer u helemaal geen e-mail heeft gekregen, kunt u contact opnemen met onze kassa: 0900 3456789 (10 cpm). Zij helpen u graag verder.

 

4. Ik ben mijn wachtwoord vergeten en de link werkt niet

Door een fout in het systeem werkt de link die u per mail ontvangt helaas nog niet. Momenteel wordt er hard aan gewerkt om dit probleem te verhelpen. Wanneer u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u het beste contact opnemen met onze kassa: 0900 3456789 (10 cpm). Zij helpen u graag verder.

 

5. Er zitten voorstellingen in mijn winkelmandje, maar ik kan nergens afrekenen

Heeft u voorstellingen in uw winkelmandje zitten, maar ziet u nergens de knop ‘afrekenen’? Dan raden wij u aan om het in een andere browser te proberen. Momenteel ondervinden we problemen met Internet Explorer 11. Er wordt hard aan gewerkt om dit probleem te verhelpen. Onze excuses voor het ongemak.

 

6. Hoe ontvang ik mijn e-tickets?

Nadat de betaling voltooid is, ontvangt u een e-mail met daarin uw e-tickets. De e-tickets staan dus niet in uw account op de website, maar in uw mail. Heeft u 2 e-mails ontvangen na het plaatsen van uw bestelling? Onze excuses hiervoor. U heeft alleen de mail nodig met de e-tickets. De andere mail kunt u verwijderen.

 

7. Hoe kan ik betalen met mijn PODIUM Cadeaukaart?

Het is momenteel helaas nog niet mogelijk uw PODIUM Cadeaukaart online te gebruiken. Wel kunt u deze inwisselen bij de kassa. Onze website biedt de mogelijkheid om met IDEAL of Creditcard kosteloos af te rekeningen.

 

8. Hoe werken de betaalopties?

Onze website biedt de mogelijkheid om met iDEAL of Creditcard kosteloos af te rekeningen.

 

9. Kan ik kaarten kopen zonder een account aan te maken?

Doordat al onze kaarten persoonsgebonden zijn om zowel onze bezoekers te leren kennen als fraude tegen te gaan, is het verplicht om een aantal basisgegevens achter te laten bij uw bestelling. Hiervoor is het aanmaken van een account noodzakelijk.