Veelgestelde vragen

De kaartverkoop voor seizoen 2017/2018 van Het National Theater is gestart. Alle voorstellingen van het Nationale Toneel, NTjong, de Koninklijke Schouwburg en Theater aan het Spui zijn nu te koop op één website! Heeft u een account bij de Koninklijke Schouwburg of Theater aan het Spui? Dan vragen wij u om een nieuw account aan te maken met hetzelfde e-mailadres. Uw voorkeuren en privileges worden vanzelf overgezet. Hieronder vindt u de veelgestelde vragen over de nieuwe manier waarop u online kaarten kunt kopen.

1. Hoe maak ik een account aan op de website?

Wanneer u online kaarten wil bestellen, heeft u een account nodig. U maakt gemakkelijk een nieuw account aan door een gebruikersnaam te bedenken (bijvoorbeeld uw naam of uw email adres) en een wachtwoord van minimaal vier tekens. Om bij deze pagina te komen, klikt u op ‘login’ rechtsboven in het scherm. Vervolgens klikt u op ‘account aanmaken’ en vult u uw gegevens in. U krijgt een e-mail met een bevestigingscode. Vul de bevestigingscode in op de website om vervolgens de rest van uw persoonlijke gegevens in te vullen. Als uw gegevens volledig zijn ingevuld, klikt u op ‘activeren’ en kunt u kaarten bestellen.

 

2. Waarom kan ik niet inloggen met mijn oude account?

Met het overgaan op onze nieuwe website is het helaas niet mogelijk met uw oude mailadres en wachtwoord in te loggen. U kunt echter gemakkelijk uw 'oude' account activeren door een nieuw account aan te maken met het e-mailadres van uw oude account. Het oude account wordt dan automatisch gekoppeld aan het nieuwe account.

 

3. Ik heb geen bevestigingscode ontvangen

Een bevestigingscode is noodzakelijk om uw account te activeren. Als u deze niet binnenkrijgt in uw mailbox, kunt u het beste in uw SPAM-box of Ongewenste berichten kijken. Wanneer u helemaal geen e-mail heeft gekregen, kunt u contact opnemen met onze kassa: 0900 3456789. Zij helpen u graag verder.

 

4. Hoe ontvang ik mijn e-tickets?

Nadat de betaling voltooid is, ontvangt u een e-mail met daarin uw e-tickets. De e-tickets staan niet in uw account op de website. 

 

5. Hoe kan ik betalen met mijn PODIUM Cadeaukaart of tegoedbon?

Via de informatiebalie en telefonische kassa kunt u kaarten kopen met PODIUM Cadeaukaart en tegoedbon. Helaas is dit online nog niet mogelijk. Wel kunt u deze inwisselen bij de kassa. Onze website biedt de mogelijkheid om met IDEAL of Creditcard kosteloos af te rekeningen.

 

6. Hoe werken de betaalopties?

Onze website biedt de mogelijkheid om met iDEAL of Creditcard kosteloos af te rekeningen.

 

7. Kan ik kaarten kopen zonder een account aan te maken?

Alle kaarten zijn persoonsgebonden. Op deze manier kunnen we in contact met u komen bij eventuele wijzigingen of vragen. Daarnaast hebben we uw naam, mailadres en telefoonnummer nodig om fraude tegen te gaan. Hiervoor is het aanmaken van een account noodzakelijk.