Status per voorstelling

Je vindt hieronder de status per voorstelling. Veel voorstellingen kunnen helaas niet verplaatst worden en zijn dus definitief geannuleerd. Je ontvangt een mail waarin je kan kiezen voor een voucher, donatie of restitutie. Mochten we op een later moment toch een nieuwe datum vinden, dan laten we je dat als eerste per mail weten, zodat je opnieuw kaarten kan bestellen.

Heb je een vraag over de status van jouw voorstelling? We helpen we je graag verder via 088 3565356 (14:00 – 18:00 uur) of kassa@hnt.nl.

Gewijzigde voorstellingen in 2020

Je vindt hieronder een lijst met alle voorstellingen die in 2020 gespeeld zouden worden, maar niet door konden gaan vanwege coronamaatregelen. Bij elke voorstelling staat of deze is geannuleerd of verplaatst. We hebben inmiddels iedereen die kaartjes had gekocht voor deze voorstellingen telefonisch of per mail geïnformeerd. 

Cookies

We maken gebruik van cookies en vergelijkbare technieken om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content van derden af te beelden, zoals ook video’s, en voor verschillende andere toepassingen. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door ‘akkoord’ te klikken, stem je hiermee in. Als je niet akkoord bent, kan je via de knop ‘Instellingen aanpassen’ je voorkeuren opgeven. Meer informatie…

Cookies zijn nodig om de website goed te laten functioneren. Zo wordt uw winkelmandje onthouden tijdens de bestelling en kunt u inloggen op de website.

Maar cookies zijn ook nodig om de ervaring op de website te verrijken. Bijvoorbeeld media van derde partijen, zoals video's, gaan vaak gepaard met cookies. Ook houden we statistieken bij om de site doorlopend te verbeteren.

Als laatste worden cookies ook gebruikt om informatie rond onze marketing-activiteiten, zoals nieuwsbrieven en advertenties, zo efficiënt en persoonlijk mogelijk uit te kunnen uitvoeren.

Cookie instellingen