Smart tickets

 Hoe werkt het?

  1. Koop kaarten via de website van Het Nationale Theater.
  2. Kies uw stoelen.
  3. Kies een betaalwijze en vul uw e-mailadres in.
  4. Bevestig en betaal.
  5. U ontvangt een e-mail bevestiging.
    Hierin vindt u instructies over hoe u de app kunt installeren en uw tickets kunt terugvinden.
  6. Download en open de Ticketmatic App.
    Log in op de Ticketmatic App met hetzelfde e-mailadres als u gebruikte bij het boeken van de kaarten.
  7. In de Ticketmatic App vindt u alle gekochte e-tickets.
    De scanbare toegangscodes op deze e-tickets worden zichtbaar vanaf twee uur voor aanvang.


 

Kan ik de kaarten aan iemand anders geven?

Nee, de kaarten zijn niet overdraagbaar. U dient zelf aanwezig te zijn op de avond van de voorstelling. 

 

Ik heb zojuist smart tickets gekocht, maar ik zie ze niet in de app staan. Wat nu?

De tickets tonen in uw app binnen 24 uur. U kunt proberen bovenin rechts het venster met uw tickets te vernieuwen. Als u binnen 24 uur geen tickets ziet, kunt u de kassa bellen.

 

Ik heb geen smartphone. Wat nu?

Heeft u zelf geen smartphone en ook niemand binnen uw gezelschap? Vanaf een uur voor aanvang kan de kaartkoper de kaarten op vertoon van zijn/haar eigen legitimatiebewijs afhalen bij de kassa van het theater.

 

Waarom krijg ik mijn kaarten niet per mail?

We merken helaas dat er kaarten worden doorverkocht tegen veel te hoge prijzen. Door te werken met de app en de tickets pas kort voor de voorstelling te activeren, kunnen de kaarten van tevoren niet worden doorverkocht. Zo betaalt iedereen een eerlijke prijs voor zijn/haar kaartje.

Accepteert u onze cookies?
Om uw bezoek aan deze website persoonlijk en snel te maken, gebruiken wij diverse cookies. Wij gaan ervan uit dat u dat goed vindt, wanneer u de site bekijkt.
Meer informatie