Mijn account

Hoe maak ik een account aan op de website?

Wanneer u online kaarten wil bestellen, heeft u een account nodig. U maakt gemakkelijk een nieuw account aan door een gebruikersnaam te bedenken (bijvoorbeeld uw naam of uw e-mailadres) en een wachtwoord van minimaal vier tekens. Om bij deze pagina te komen, klikt u op ‘login’ rechtsboven in het scherm. Vervolgens klikt u op ‘account aanmaken’ en vult u uw gegevens in. U krijgt een e-mail met een bevestigingscode. Vul de bevestigingscode in op de website om vervolgens de rest van uw persoonlijke gegevens in te vullen. Als uw gegevens volledig zijn ingevuld, klikt u op ‘activeren’ en kunt u kaarten bestellen.

Waarom kan ik niet inloggen met mijn oude account? 

Met het overgaan op onze nieuwe website is het helaas niet mogelijk met uw oude mailadres en wachtwoord in te loggen. U kunt echter gemakkelijk uw 'oude' account activeren door een nieuw account aan te maken met het e-mailadres van uw oude account. Het oude account wordt dan automatisch gekoppeld aan het nieuwe account.

Ik heb geen bevestigingscode ontvangen 

Een bevestigingscode is noodzakelijk om uw account te activeren. Als u deze niet binnenkrijgt in uw mailbox, kunt u het beste in uw SPAM-box of Ongewenste berichten kijken. Wanneer u helemaal geen e-mail heeft gekregen, kunt u contact opnemen met onze kassa: 088 3565356. Zij helpen u graag verder.

Kan ik kaarten kopen zonder een account aan te maken?

Alle kaarten zijn persoonsgebonden. Op deze manier kunnen we in contact met u komen bij eventuele wijzigingen of vragen. Daarnaast hebben we uw naam, e-mailadres en telefoonnummer nodig om fraude tegen te gaan. Hiervoor is het aanmaken van een account noodzakelijk.

Accepteert u onze cookies?

Om uw bezoek aan deze website persoonlijk en snel te maken, gebruiken wij diverse cookies. Wij gaan ervan uit dat u dat goed vindt, wanneer u de site bekijkt.

Meer informatie Ja, ik accepteer de cookies