Klantenservice

Bereikbaarheid

kassa@hnt.nl voor vragen over voorstellingen of uw bezoek.
receptie@hnt.nl voor vragen over Het Nationale Theater.
Vragen stellen via een privébericht in Facebook is ook mogelijk.
Wij streven ernaar uw bericht binnen twee werkdagen te beantwoorden.

Waar kan ik mijn klacht kwijt?

Heeft u een vraag, opmerking, suggestie of klacht? Wij vernemen deze graag via receptie@hnt.nl.

Wanneer is de kassa open?

De kassabalie van de Koninklijke Schouwburg is geopend van di t/m za van 14:00 tot aanvang voorstelling. Indien er geen voorstelling is, sluit de kassa om 19:00 uur.

De kassabalie van Theater aan het Spui is geopend van di t/m vr van 14:00 tot aanvang voorstelling. Indien er geen voorstelling is, sluit de kassa om 19:00 uur.

Telefonisch zijn wij bereikbaar van ma t/m za van 14:00-19:00 uur op 088 356 5 356.

Bent u iets kwijt?

Bent u iets verloren in een van onze theaters? U kunt ons hierover mailen naar receptie@hnt.nl.

Accepteert u onze cookies?

Om uw bezoek aan deze website persoonlijk en snel te maken, gebruiken wij diverse cookies. Wij gaan ervan uit dat u dat goed vindt, wanneer u de site bekijkt.

Meer informatie Ja, ik accepteer de cookies